Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie V2000 SQL jest produktem naszego autorstwa.
Dedykowany jest dla firm, które nie chcą programu tylko do prowadzenia magazynu, księgowości, ale oczekują czegoś więcej.
Poprzednik V2000 SQL, od 1990 roku był wdrożony w ponad 400 przedsiębiorstwach. Doświadczenie i wiedzę, którą zdobyliśmy podczas tych działań, zaimplementowaliśmy do rozwiązania, które możemy z dumą zaprezentować.
Od czasu powstania V2000 SQL cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Źródło jego powodzenia tkwi w fakcie, iż jest systemem, który łatwo zaadaptować do specyficznych potrzeb użytkownika.
Prosty w obsłudze - małe wymagania.
Elementy charakteryzujące system od strony informatycznej to:
standardowa sieć WINDOWS z Microsoft SQL Server;
prosta instalacja;
małe wymagania sprzętowe;
krótki okres wdrożenia.
Niskie koszty eksploatacji!
Do najważniejszych zalet systemu należy zaliczyć jego wszechstronność i stabilność pracy, wysokie bezpieczeństwo danych oraz elastyczność, pozwalającą przystosować program do wymagań każdego użytkownika i każdych warunków pracy.
Duża funkcjonalność!
V2000 SQL, dzięki swojej modułowej budowie i mechanizmom dodawania funkcji bez konieczności zmiany programu, ma prawie nieograniczone możliwości. Pozwoliło to rozszerzyć system o wiele specjalnych modułów np.:
moduł obsługi Internetu: pozwala na generowanie dowolnych dokumentów HTML, wg zdefiniowanych szablonów, tj. cenniki, katalogi ze zdjęciami, sklepy internetowe, oferty, zamówienia i wiele innych;
moduł wymiany danych (EDI): wymiana dokumentów B2B w różnych formatach (min: XML, txt);
moduł obsługi łańcucha dostaw (SCM);
moduł telekomunikacji SERVER-TERMINAL: pozwala na połączenie się do systemu z dowolnego komputera gdziekolwiek na świecie poprzez linię telefoniczną. Dzięki temu możliwy jest dostęp on-line w czasie rzeczywistym do aktualnych danych w siedzibie. Jest to idealne narzędzie dla przedstawicieli i firm wielo-oddziałowych.
moduł importu i eksportu danych: pozwala na pracę na systemie off-line i na synchronizację danych między oddziałami firmy poprzez dyskietki, pocztę e-mail. W ten sposób każdy oddział i centrala mają aktualne dane.